Hos pappa nu!

hej sötnosar! Lite dålig uppdatering av mig, men i torsdag stack jag till dennis.. och slagga där över natten.
Massa shabb och problem, som "håller" på att utredas, om de nu kommer göra de!!
Igår åkte jag till mamma för att passa mina systrar , för mamma & micke skulle på bröllop.
Och min mamma var SNYGGAST asså, haha! Tog faktiskt bilder på henne, som ni ska få se! =)


mamma & micke :) söta va .. ?


mammi , mjaau hennes hår var supersnyggt;)! hehe nästan avensjuk ju..


tindra , mamma , josefine <3


när dom hade gått , gjorde vi de lite mysigt, lagade även lax m. potatis, sås, grönsaker
duktigt jag är. Efter blev de snacks och uno!:)


haha sött


Aw.. josefine slumra till (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0