ikea med köttbullar!

kom hem från de "nya" ikea i malmö för ungefär 3 timmar sen.. , och jag bara älskar deras köttbullar, men såklart är min famors köttbullar ändån bäst, men ikeas är de inget fel på, helt OK, hahah måste bara berätta dagens roligaste. Jag orkade inte lite av min mos, så mäktigt ju. Iaf jag satt och lekte lite med peppar och smeta in de i mosen, (så de inte syntes) jag trodde pappa såg mej osså men tydligen inte.. Han tog all mosen på gafeln och stoppar in i munnen, HAHAH! Gissa om han fick ut med de fort som f*n.. ? Jag är lite elak av mej, som inte sa något, men de förtjäna han av någon andledning. Förlåt pappa!

Inhandlade en del saker till mitt rum, ; skrivbord, (vanlig vit bräda, bara enkelt) liten söt lampa, plastblommor ink. kruka, värmeljus, hylla.


visst är den fin.. ? tror jag ska ha den på mitt skrivbord , har inte bestämmt mej än..


Plastblommor x2 + silvriga krukor, tänkte egentligen köpa "bollar" men dom var slut,
så fick bli sånna här istället, de funkar ett tag iaf! (mina blommor bara dör, så plastblommor blir det för mig hädanefter, haha!)


Satte hyllan en bit ovanför sängen, rätt mysigt. Och värmeljusen luktar sååå gott! Love it!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0