jobbig tisdag!!

ingen bloggning idag, tyvärr. Så detta inlägget får rädda mig för idag!
Först och främst vakna jag vid halv 3 tiden.. somnade dock inte förrens 7 på morgonen..
jag har vänt på dygnet något så kolosalt.. inte bra!
jag skulle egentligen till mallan idag, men så blev det ej, eftersom jag sov bort hela dan istället..
men som tur va , hade hon redan gjort en hel del, så hon behövde inte så mycket hjälp! Tur..

jo, på tal om mitt förra förhålland, tog slut den 12 dec... dock har jag kämpat för att få tillbaka han i snart över 1 månad, för någon vecka sen tog de stopp för mej, jag orkarde inte! Så fort någon kille skicka sms till mig, sa han: "japp han vill bara ligga med dej, och du faller så lätt emelie, det är helt sjukt" jag stod som ett frågetecken... är du avensjuk eller va fan är du? jag har kill kompisar, alla vill inte ligga med mej? Men en del vill de, så är ju killar, men jag faller inte för de bara för att knulla? OM man ska knulla ska de fan va med någon man älskar och är tillsammans med , enligt min åskit!

Och sen har jag väldigt mycket kläder hos han & jag är skyldig han en sak..
och de fick jag höra idag via "bilddagboken" och sedan ringde han mej, och jag kände bara att de blev jobbigare och jobbigare för mej, men äntligen kläckte jag ur mej, vad jag tyckte och kände! Och de kändes faktiskt bra, för jag har velat de ett bra tag, men jag har alltid blivit avbruten, och jag har aldrig rätt.. enligt han då, oftast iaf!


Nu är kl. snart halv 3 och jag ska upp kl. 9 imorgon för vi ska till ikea, köpa inredning till mitt rum bl.a! :)

HÖRS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0